چگونه بهره وری ذهن خود را افزایش دهیم
اگر تا به‌ حال در جلسات کاری به اطراف‌تان نگاهی انداخته باشید، احتمالا همکاران‌تان را دیده‌اید که هنگام صحبت یا سخنرانی کردن دیگران، به صفحه‌ی تلفن همراه‌شان نگاه می‌کنند یا پیامک و ایمیل می‌فرستند.

تمرکز ذهن

بسیاری از ما به خود افتخار می‌کنیم که می‌توانیم چند کار را به‌طور هم‌زمان انجام بدهیم. ما با انجام دادن هم‌زمان چند کار، می‌توانیم در زمان معین کارهای بیشتری انجام بدهیم؛ ولی این کار موجب می‌شود بیشتر اشتباه کنیم، اطلاعات و نشانه‌های مهم بیشتری را از دست بدهیم و اطلاعات کمتری را در حافظه‌ی کاری (working memory) خود حفظ کنیم و همه‌ی این موارد موجب اختلال در توانایی حل مسئله و کاهش خلاقیت می‌شود. در این مقاله قصد داریم ۳ راه‌کار مؤثر را برای افزایش تمرکز ذهن در محیط‌های کاری به شما معرفی کنیم.

ادامه مطلب


مشخصات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها